www.nukutvi.se

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Kicki - 26 januari 2010 20:51

Imorse var det fackliga förhandlingar och till slut fick jag rätt att få ut min övertid, räknat på de månader där jag jobbar mer än 166,4 timmar (lite beroende på hur många dagar månaden hade). Känns bra att få ett avslut. Normalt sett hade jag aldrig brytt mig om nånting sånt men med tanke på allt som hänt så kändes det inte mer än rätt att "rätt ska vara rätt". Jag var först nånsin att få ut övertid av detta företag och rätt som det är så hänger fler på. Det visar sig.


Tiden i skolan gick idag mest åt till att diskutera kameror med min vän Per och han hade många bra tips at ge. Jag är vansinnigt sugen! Just nu står det mellan Canon EOS 500D eller Nikson D5000...men det kanske finns annat intressant också! Har ni tips på vettiga systemkameror i den klassen så skriv gärna! Kvällen har jag spenderat i längdskidspåren med Yvonne och hennes hundar Marko och Atena. Jag hade med min Silva och Kaela och inte blev det mycket åka...de sprang på bra allihop och vi behövde bara hålla balansen - men kul var det! Nu är det den där disken igen...hmm...och lite studier...*pussar Gakkon lite*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards