www.nukutvi.se

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Kicki - 2 januari 2010 00:07

Sådär! Efter en lång dag är jag och hundarna och nästan alla våra saker (glömde inte så mycket) uppe i Vittjärv igen. Lite mindre snö här än i Blaiken tyvärr, men klart körbart ändå. Åkte via Storuman för att hälsa på min gamla vän Malin med familj, och sen via Piteå för att hämta Kaela från snällaste Tomas där hon varit på semester medan jag var i Blaiken. Sen via ICA, sen försökte jag hitta nånstans där de ville sälja mig sushi (men allt var stängt)...kom hem alldeles supertrött kring 9 nån gång...Just nu slappar hundarna o jag med, och älskling bakar bullar! Det verkar gå bra - han är så duktig! Hade inget mer spännande än så att berätta, men kände att det var dags för årets första inlägg och nånting måste där ju stå! Ha det bra!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards