www.nukutvi.se

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Kicki - 12 januari 2010 20:35

För ganska många år sen gjorde jag ett försök att ha matchande selar till hundarna och sen dess hör man mig med jämna mellanrum prata om hur fiiiint det vore med ett spann med matchande selar... det närmsta jag kommer just nu är ju att draglinorna är ljusblå och fina...selar+halsband däremot...hmm...


Detta är den uppsättning jag har till 5-spannet...

Giela - mörkgrön sele och mörkgrönt halsband (på tiden när jag lyckades matchade hon och Gakkon varandra PERFEKT!)

Rossi - orange sele och ljusrosa halsband...=(

Silva - Rosa sele och rosa halsband!

Kaela - Lila sele och lila halsband!

Mintu - Turkos (eller?) sele och mörklila halsband...=(


Om Giela och Rossi fick varsin rosa/lila sele o Giela ett rosa/lila halsband och Mintu nånting mer turkost så skulle det kunna bli nya grejen! *ASG* Men på ett sätt tycker jag att alla färgerna ihop blir rätt härligt på nåt sätt! Så from now on I am going omatchat! Det ni!


Nu väntar Harry Potter and the Order of the Phoenix på oss...tjingeling!

Imorgon kring lunch blir det slädäventyr - längtar!

Av Kicki - 12 januari 2010 10:27

Idag får hundarna vila. Giela och Gakkon har fått en liten morgonpromenad bara. Vi ska dra på stan och göra lite ärenden och sen kallar skolan på mig igen. Igår var hundarna så söta, fyra stycken låg o myste i stora kojan ihop...=) Tjing!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards