www.nukutvi.se

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Kicki - 6 januari 2010 21:06

Sista dagen på jullovet! Blev ingen körning igår pga kylan, o idag var det rejält kallt med. Dock kring -25 mitt på dagen så jag var laddad, men sambon hade lust att dra på stan en sväng o det gör vi så sällan så jag sköt fram körningen nån timme. Kollade in Enter, köpte lite kläder för presenkort på KappAhl, köpte sushi (MUMS!) o sen när vi kom hem var det apkallt! -28 enligt termometern o det var ingen rolig kyla, sen gick det ner till -32 nyss o då tog jag in småhundarna. Skönt att veta att de klarar sig så bra i hundgården o inte fryser även när det är rejält kallt. Rykten säger ju att det ska bli ännu kallare. Hmm...får man bara vara ledig o hemma är det ju inga problem men när man ska måsta köra iväg o passa tider o hålla på är det inte skoj helt enkelt... Nu ska jag renskriva lite jul-läxor o sen ska vi ha lite hjärngympa här inne hundarna o jag. Selarna får ligga kvar på sin plats....=(  Avslutar med en bild på min älsklingskillar. Husse menade igår att "Mintu är som en liten buss"...Vet inte riktigt vad det betyder men antagligen något bra för Mintu är lite av hans favorit nu för tiden.




Kaminen! Åh vad jag älskar den!!!


Lev väl o frys nu inte för mycket om fossingarna. Själv gruvar jag mig för att ta mig till skolan imorgon....huu...

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards