www.nukutvi.se

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Kicki - 4 februari 2010 18:09

Nu kommer kort från igår morse! Har bara tagit ut några stycken men generellt blev jag riktigt nöjd. Måste träna mer på fotoredigering (dessa var i råformat) känner jag. Nu ska jag dra på mig storkläderna och köra en liten slädtur, men först kommer dessa:

Mintu på språng!


Byte av riktning!

Mycket snö! På ett av korten var han helt under snöytan fastän han sprang i full fart....*s*


Snyggingen!


Idag har jag förresten bokat in det ultimata veterinärbesöket! Om 2 veckor ska Gakkon på rehab, Gakkon+Rossi+Giela+Mintu vaccineras, Giela pensionärskollas, Giela ta sköldkörtelprov och Mintu göra hälsokoll för att kolla varför han går passgång (vill bara dubbelkolla så att ingenting är fel för säkerhets skull). Just idag kändes det smidigt men det återstår väl att se om jag säker samma sak den 18/2....

Av Kicki - 4 februari 2010 11:40

Sen vi kom upp till Boden igen har allting gått "i ett". Igår morse hann jag i alla fall ut en sväng och fotografera Mintu i djup pudersnö och sol. Han är så himla snygg och en äkta modell - fick några riktigt coola bilder! Hoppas få tid ikväll till att redigera dem och lägga ut dem här. Igår kväll körde jag taxi från 17.40 till 01.00 ungefär, första gången på 5 månader - men nu med ny arbetsgivare! Allting kändes oväntat välbekant och jag hittade till och från Kallax 3 gånger i rad! Kul att kunna jobba lite men imorse fick jag ta till kaffe för att hålla mig pigg på första lektionen. Just nu spanar jag efter lite luckor i kalendern och lite andrum. *s*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards