www.nukutvi.se

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Kicki - 3 mars 2010 19:42

Tack vare snälla vänner (tusen tack Yvonne!) löste sig hundmatshämtningen så jag och jyckarna stannar i Blaiken några dagar till. Imorgon ska det vara soligt och fint så då hoppas vi kunna grilla lite korv i nån solig backe.


Dagen har innehållit lite städning, lite skottning, lite hundkörning, lite promenad...lite pluggande...ja lite blandat helt enkelt. Vi körde kring 2 mil idag men hundarna var lite sega tyckte jag. Kanske trötta efter gårdagen när det hände rätt mycket med både körning och en massa besök av små personer som var sååå spännande? Vi tog leden mot Tärnabyhållet och körde nästan fram till Strömsund innan vi vände. Där följer leden mest kraftledningen och när det dessutom blir kalhygge är det rätt tråkigt - dessutom frös jag så in i tusan! *brrr* Det var ju inte ens kallt ute men jag var iskall!


Inte så långt hemifrån kör vi över ett litet hygge vid E12:an och ser Kyrkberget i bakgrunden.


Innan den tråkiga kraftledningen över hygget passerade vi en massa fina små myrar.


Nu ska jag sätta mig och plugga! Go go go!!!!!!!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards