www.nukutvi.se

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Kicki - 14 juli 2009 00:21

Idag har varit en riktig kusindag. I eftermiddags kom Rikard, Maria o Jonas och Tobias förbi o drack kaffe o surrade. Sen på kvällen kom Petronella och Johanna o åt kladdkaka och spelade Star Wars-monopol.

 


Jyckarna slappade i ett hörn.


Jag var Leia! Här i fängelse!!!


Mina motståndare Boba Fett och Darth Vader håller till på Endor där nån redan byggt en Star Destroyer.


Alla står på startlinjen!


Mintu tyckte att allting var fint. Petronella betalar nånting.


Jag hade grymt flyt o efter att Johanna kastat in handsken började jag ta över galaxen o byggde Millenium Falcons överallt!!!


Mina ägor i slutet av spelet! Tack kära kusiner för en trevlig o spännande kväll! *s* Nu ska jag pinka lille Mintu en sista gång innan sängen kallar. Imorgon packar vi in oss i Caddyn o åker hem mot Boden. Saknar Lars men det känns ändå trist att åka ifrån Blaiken. Boden har verkligen inte så mycket att komma med om man jämför natur, äventyrsmöjligheter och vackerhet!!! Tyvärr!!! Gonatt!!!



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards