www.nukutvi.se

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Kicki - 9 juli 2009 13:59

Kom nyss fram till att det är torsdag idag och inte länge kvar till tisdag, när vi åker norrut igen. Men vi har haft det helt underbart och hunnit med en massa äventyr, och ännu mer blir det ju! Imorse åkte jag o hundarna ut till Rötholmen, inte långt härifrån. Det är en ganska liten holme med varierad terräng och mycket att utforska trots storleken. Vi hade tänkt åka ut till Rödingholmen men båtmotorn strejkade och att ro både dit o hem i småblåst med 5 hundar i båten kändes som överkurs! Fick lite fina kort som kommer sen idag, och igår kväll var det en helt fantastisk solnedång som jag också hann föreviga! Härligt! Nu ska pappa o jag ut o ta in näten, o sen ikväll åker jag o några av hundarna upp till Tärnaby o hälsar på min kompis Simon, blir skoj att ses igen! See you later!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards