www.nukutvi.se

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Kicki - 8 juli 2009 02:00

Mixtrar lite med hemsidan och bygger om - men Frontpage gör sitt bästa för att motverka mig! Kan man stämma Bill G för sveda o värk??? Jag blir snart galen, o det kanske ser lite skumt ut några dagar framöver... Sov gott alla! =)

Av Kicki - 8 juli 2009 01:17

Idag har jag suttit inne vid datorn som en äkta nörd o byggt hemsida åt en släktings företag, tror det blev rätt bra! Men jag länkar inget ännu, han måste ju få komma med synpunkter först så att allt blir som det ska. Sen åkte Mintu o jag in till Storuman o hälsade på min barndomsvän Malin. Jättekul att hinna surra ikapp lite o kika på hennes stora mage, om ca 3 veckor ska det kika ut en liten tvåbening! Spännande! Mintu var som sagt var med o han var sååå pestig! Knappt ens civliserad! Han pep konstant i 3 timmar...ändå hade hon gottiga ben som han fick tugga på. Måste vara nåt slags rekord...*ASG* Så där var han billig en stund - kostande bara en miljon! Så ni som vill ha en underbart snygg liten kille - där hade ni årets chans att lägga ett bud! Tack Malin för sällskap o fika o allt!


Just nu sitter jag uppe och nattugglar, en av de bästa sakerna med semester! Kastar in en ny favoritlåt, tack vare kollegan PeO som tipsat om en massa ny bra musik! Har dessutom en plan på att börja motionera lite snart, eller egentligen, idag...men det hände liksom inte. Hmmm...jaja, njut av låten istället!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards