www.nukutvi.se

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Kicki - 1 juli 2009 15:39

Imorse steg jag upp kring 7 o så började i måla direkt hundarna ätit o pinkat. Nu har vi hunnit ungefär 1/4 av mammas o pappas hus (sitter ju ihop med snickerboa som jag räknar med) och det blir så himla fint! Riktigt roligt! Hundarna har varit iväg o badat en sväng och plaskat och jagat varandra. Mintu råkade (av misstag antar jag) åka en sväng i rutschbanan som finns där, det är en gammal av metall som turligt nog inte går ända ut i vattnet (för hans del...*tihi*). Han verkade tycka att det var rätt spännande och kul! =) Efter lite mer målning när hundarna låg ute på gräsmattan blev det allmän kloklippning och oj vad knottjävlarna ätit på mina små hundar! Mintus mage var helt röööd! Usch...så nu ligger de inne med mig o får nog ta det lugnt resten av dagen. Förutom Mintu, han ska följa med över till moster som ska få lite datahjälp o träffa deras hund Mira.


Mintu, Silva och Gakkon racar på bryggan


Mintu vill också vara med!









Rutschbanan Mintu åkte i, visst ser han stolt ut!



Rossi är alltid den som simmar mest, men både Gakkon och Silva gick ganska långt ut idag.


Silvas största intresse är att stjäla pinnar som andra hämtat


Mintu


Mycket intressant hål...


Gakkon och Silva balanserar på stenpiren


Silva



Nu kallar duschen på mig! Ha en bra kväll!


Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards