www.nukutvi.se

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Kicki - 11 juli 2009 18:54

Härligt! Nu packar vi ihop hundar, tält, sovsäckar mm och drar ut till holmen för att övernatta. Verkar bli en fin kväll. Nu blir hundarna glada - och vi med! Kameran är på laddning, vi hörs imorgon! *tjing*

Av Kicki - 11 juli 2009 13:40

Idag är Kicki ganska trött. Väldigt trött. Satt uppe vid datorn igår kväll och såg första avsnittet av Kröd Mändoon, rätt kul! Får nog kika på resten också! Precis så kass humor som jag har...*s* Sen hängde jag på msn till 2.30 nån gång o i samma veva ringde Lars så min dag slutade nån gång efter 3.15...Zzzzzzz...8.30 tyckte hundarna att det var dags att vakna. Det är helt underbart att sitta uppe o nattuggla sig när man är ledig *I love* men ibland sliter det rätt bra! *s* Idag gäller dammsugning, hundmotion, fönstermålning och så matlagning inför "middagsbjudning" imorgon. Okänd ordning och okänt riktigt varifrån energin ska komma.


Nu är det bara idag, söndag och måndag kvar i Blaiken. På tisdag packar jag och hundarna ihop oss och åker hem till min älskling! Saknar honom massvis men tänk så tur det är att det finns mobiler så att man enkelt o billigt kan pratas vid varje dag. =) Nu ska jag gå på jakt efter den där energin, kanske hittar den på kökssoffan???

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards