www.nukutvi.se

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Kicki - 3 maj 2009 09:41

Krogpasset igår avslutades efter mindre än två timmar för det var stendött! Jag körde in 70 kr...och min lön för igår är då alltså 70kr - moms och 35% på det...Jaja. När jag kom hem så låg sambon och halvsov i TV-soffan med en helt utslagen Mintu på magen. Jag tror han har blivit lite kär i Mintu faktiskt - lite extra! Han sa att de haft grabbkväll och sett "Old School" och druckit bärs. *s* Påpekade dessutom att han och Mintu faktiskt har samma ögonfärg, och så sa han flera gånger under dagen att han tycker att Mintu ser så smart ut, och beter sig så smart! Håller faktiskt med honom där, Silva såg inte lika smart ut vid den åldern o jag tror nästan inte att hon var det heller. De blå ögonen ser lite lillgamla ut på nåt sätt. Silva hade också lite sånt lillgammalt utseende men hon såg också lite trög ut. *S*


Mintu verkar ha alla delar som behövs för att bli en liten terrorist (gillar att stjäla saker, använder gärna tänderna och älskar att upptäcka och utforska) men det kan man ju leva med, känns som att han samtidigt har bra förutsättningar för att kanske bli en duktig ledarhund med den där härliga attityden! Nu på morgonen har han vält två kompostgaller rakt över sig men han fortsatte ändå sina försök att forcera det när jag ställde upp det igen. *S*


Idag har jag en plan på att cykla med Silva och Giela så att de får komma ut lite, och så är det middag hos svärisarna ikväll. Får se om lillkillen får följa eller hur vi gör. Han är duktig på att lyssna på sitt namn nu och verkar ha förstått vad han heter...*käääääär*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards