www.nukutvi.se

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Kicki - 1 maj 2009 16:40

Igår gjorde min kära vän Veronica och jag nånting busigt - vi hämtade varsin hanvalp ifrån Silvas underbare uppfödare Tomas men det var inte många som visste vad som skulle ske! Jag blev totalcharmad av den här lille killen för nån vecka sen när vi hälsade på och det var likadant igår när vi kom dit, så det blev en liten hanhund (min första nånsin!!!) och dessutom blåögd (samma där!!!) som har fått namnet Mintu. En tuff liten härlig krabat som verkar nyfiken på det mesta och inte jagar upp sig i onödan. Han är fruktansvärt söt och ganska snäll och skötsam dessutom. Lite bilder finns på hans egen sida under Mintu. Den är inte riktigt klar ännu men det är i alla fall en start! Nu ska jag väcka liv i sambon, kasta Mintu i en ryggsäck, och gå ut på ett litet äventyr!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards