www.nukutvi.se

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Kicki - 19 augusti 2011 17:08

Så knasigt det blir ibland! Igår när jag satt i köket och hundarna åt ben låg Silva på golvet bakom soffan där jag satt. Efter nån timme skulle vi gå isäng så jag gick dit för att ta hennes sista benbit (hade inte tid att vänta längre) men möttes av bloood! Hennes vänstra armbåge var helt genomblodig och blod var utsmetat på golvet...!


Första när jag tittade så tyckte jag mig se ett stooort hål i skinnet men så var det tack och lov inte. Istället åkte lill-Hilva in i duschen efter att golvet skurats, och när jag sköljt och sköljt och slöljt så fanns ingenting kvar...  Allt blod verkar ha kommit ut genom nåt mikroskopiskt sår, kanske en lite naken fläck som hon legat och nött mot en "vass" golvbräda medan hon åt ben så att där gick hål? Hur det sen kunde bloda ner golvet och göra att hela pälsen var blöt av blod... ja det förstår jag inte. Ännu en i raden av mystiska skador helt enkelt. 


Nåväl, slutet gott, allting gott! Nu ska hundarna komma in och mysa, i helgen är vi helt ensamma här hemma (förutom gässen, fåren, hönsen och undulaterna). Myyyys!

http://www.nukutvi.se/under.jpg

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards