www.nukutvi.se

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Kicki - 8 augusti 2011 20:47

Imorse vaknade jag 04.00 och började fundera på specialarbetet. Har väldigt svårt att förklara hur det egentligen gick till och ännu svårare att motivera hela händelsen. Riktigt trött idag. Efter jobbet gick mamma och pappa och jag till ladugården och fortsatte förbereda inför släktträffen. Det regnar och blåser rejält idag så en hel del saker här ute har bytt plats...


Rossi överraskade med att visa att hon kan öppna dörrar - den första hunden jag någonsin haft som gjort det! Medan vi var där borta ringde mormor och berättade att dörren stod på vid gavel, och några avslöjande tassmärken på insidan skvallare. Antar att hon tyckte att vädret med all blåst, och nåt som lät som åska, var läskigt. Jag hoppas verkligen att hon inte riktigt förstod vad hon gjorde. Efter hjälteinsatsen i ladugården tar vi nu en lugn kväll inne i värmen. 6 grader ute och regn och blåst...*hurv* Kaela myser med mig på soffan och Mintu verkar just ha gjort nån slags fynd i en sopkorg (med lock) inne på toaletten...hmm....


Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards