www.nukutvi.se

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Kicki - 30 augusti 2009 22:08

Imorse när jag vaknade kände jag direkt att den var på G! Inspirationen! Hade fått en massa bra idéer under de senaste dagarna o just innan jag vaknade drömde jag någonting som drog igång allting ännu mer! Jag skrev på en händelse ungefär mitt i boken och jag skrev och jag skrev och jag skrev...det blev riktigt bra och just när jag kände att allting var på topp så överraskade jag mig själv med att komma på en ännu smartare sak! En ovändad vändning som plötsligt kändes alldeles självklar! Riktigt kul! Känns roligt att ha ett lite lugnare schema nu under vintern så att det blir lättare att hitta tid till att skriva...!


Inte mycket nytt i övrigt. En sak jag misstänkt senaste veckan visade sig vara precis så som jag väntat mig. Inga stora överraskningar men det hade jag å andra sidan inte väntat mig heller. Har promenerat med Giela idag och duckat under en tall undan regnet, men sen blev dagen riktigt fin! Imorgon börjar skolan - upprop 13.00 Blir riktigt spännande och det känns sååå kul! Nu ska jag försöka natta ett gäng vilda hundar...*s* Tjingeling!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards