www.nukutvi.se

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Kicki - 16 augusti 2009 18:57

Hade ju tänkt åka ut på klubben o träna unghundarna ikväll men hade tagit fel på dagarna o det verkar inte vara nån träning där nu. Då blev jag slö efter jobbet o somnade på soffan....VARFÖÖÖÖR? Eller njae först såg jag finalen av "Paris Hilton's new BFF", blev som fast. Nu sitter jag här o samlar energi för att göra en grytstek o hundarna sover som små stockar. Antar dock att de önskar sig nån typ av aktivering innan dagen är över om de ska sova lika gott inatt med?


En vecka till på jobbet o sen en vecka tjänstledigt (blev ett glapp) innan skolan börjar - o sen börjar den! Börjar kännas riktigt spännande och roligt! Har redan laddat upp med lite mappar o nördiga saker som man kan behöva. Hoppas få slita fram min gamla graf-räknare o använda den igen! Kanske programmera nördiga program till och med! *ASG* Känns helt rätt att börja på något nytt o med lite tur så kan det ju leda till ett vettigt jobb med bra lön och det skulle vara jäkligt skönt! Kanske kunna resa mer o en massa annat kul som känns lite svårt att hinna/ha råd med just nu. Kan bara bli bättre helt enkelt!!! Näe, här blir ingen grytstek gjord!!!Nu tjööööör vi!



OOOOOH GHEEESUS!!! Hoppade högt upp i taket...fick tydligen ett sms....HAHAHHAHHA...

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards