www.nukutvi.se

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Kicki - 27 augusti 2009 20:49

Hade mycket som jag borde ha hunnit idag men fick inte mycket gjort. Allt känns tråkigt. Så jäkla surt att just Gakkon skulle råka ut för detta. Har ringt runt lite och det låter inte som att chanserna för en operation är speciellt stora, och ingen här uppe verkar kunna göra dem heller. Har myst en massa med Gakkon idag. Har också fått schemat till skolan! Lyxschema! Samma schema hela vintern och många halvdagar så Gakkon ulltuss kan ju ligga inne i värmen och slippa frysa om sin lilla rygg nästan alla dagar. Är riktigt taggad inför måndag nu! Har lagt renoveringen av storsläden (nja, inte renovering men jag tänkte ju fixa till den) på is just nu för det känns ju helt värdelöst. Med 4 hundar varav 2 drar blir det lillsläden i vinter också för min del. Fast å andra sidan kan det vara bra att ha den fixad om man ska sätta ihop nåt nytt storspann eller så...jajja...men det kändes inte lika bråttom som tidigare. Ska i alla fall städa bilen imorgon o fixa lite här inne. *pussar på Gakkon*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards