www.nukutvi.se

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Kicki - 6 augusti 2009 15:18

Sent igår kväll landade hundarna och jag i Blaiken för en snabbvisit onsdag - söndag. Härligt! Resan gick bra och i Arvudsjaur såg jag en sån himla fin regnbåge:


Att jag ens kunde fota den var tack var en vän på nätet som hjälpte mig att hitta laddaren till min kamera. Den har varit borta i flera veckor men tack vare hennes "känning" och tips hittade jag den! *lycklig*


Fin kväll i Avaviken.


När jag närmade mig Juktån hade fullmånen börjat stiga, oooh så fint! Jag fotade som en galning och blev en stund sen...


Idag har vi tagit oss an mormors bro. Mamma gissade att den var byggt på 1920-talet och den var i stort behov av ny färg och upprustning så det blir det här besökets projekt. Har alltid tyckt att den här bron är så himla vacker i all sin enkelhet. Blir kul att snygga till den ännu mer!




Trä som har hunnit vara med om en hel del, flera generationer och mycket annat med!!!


Hundarna slappade ute på gräsmattan


Giela är en äkta livsnjutare!


Silva avslöjad med tassen i kakburken! Man får ju INTE gräva i gräsmattan!!!


Mintu är lite less men han skötte sig ändå bra, bitvis lät han dock som en föräldralös fågelunge...Piiiip...piiip...piiiiiiiiip....Vilka röstresurser han har den killen! Ikväll åker vi till holmen och kameran är nyladdad! Tältar till imorgon o det blir kuuuul! Tror hundarna längtar också!









Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards