www.nukutvi.se

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Kicki - 20 januari 2009 17:55

Äldre och visare - ja! Jag fick ju dessutom en visdomstant för några veckor sen! Igår hade vi riktigt kul på lasergame, sköt varandra i 3 omgånger och det bästa gröna laget vann ALLA OMGÅNGAR! Min älskling presterade på topp och imponerade stort, men han är alltid duktig på sånt där, själv kämpar man med att försöka skrapa poäng och vara smidig, men sjukt kul är det!


Jag fick en massa fina presenter och hälsningar så det var en riktigt bra födelsedag. Mitt stora dilemma är ett mobilnummer som skickade ett sms med en hälsning men jag kände inte igen numret och det finns inte på hitta.se heller...vem är det? Nu har det ju gått så lång tid att det är pinsamt att svara o fråga, men det måste jag kanske göra...


Har varit ut en sväng med hundarna nu på morgonen och kört en timma här kring Vittjärv. Tränat lite på "svänga på sjö" och det gick bra men Gakkon hade hemlängtan idag och hade svårt att gå rakt utan ville dra hemåt (antar att hon längtade till frukosten för vi åkte innan den idag). Snart kallar jobbet. Ha en bra dag allihop!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards