www.nukutvi.se

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Kicki - 3 januari 2009 17:41

Idag har jag kört min första miniracingtävling! Vi dammade av en gammal tävling som gått tidigare i Boden under namnet "Nyårsracet" och var 7 startande i samma klass. Inte helt oväntat kom jag på en sjunde plats, men jag är stolt över att ha förbättrat min varvtid avsevärt samt lärt mig mer om bilens inställningar och sånt, har haft en grymt rolig dag! Riktigt skoj och gänget där borta är så härligt, även fast man är supergrön så har man en given plats öch alla är så gulliga och hjälpsamma. Jag vann en plakett och en ficklampa (alla fick priser) och sambon vann hela tävlingen och fick en stor buckla!


Nu ligger jyckarna o jag och pressar framför kaminen. Hade tänkt köra en tur nu på kvällen men det får bli imorgon istället så gör vi bort lite inneprylar. Husse är sjuklig, förra natten låg han och vred sig, varm som en eld, svettig och frusen...stackarn! Själv jobbade jag krogpass igår (inte en kotte ute i stort sett) och kom inte isäng förrän efter 4 på morgonen så idag är jag liiiiite trött. Inget spännande alls att berätta annars, hoppas alla har det bra!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards