www.nukutvi.se

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Kicki - 15 januari 2009 17:48

Hade tänkt köra med hundarna idag men det är över -25 ute så jag blev faktiskt lat och bekväm! Börjar jobba 11.45 så det blir bara slapping fram tills dess istället. Igår kväll berättade en av mina favoritkollegor en av de mer sjuka saker jag hört! Han hade hämtat upp en man i 50-årsåldern nån natt (en klart alkoholiserad man) och mannen satt och höll sig om huvudet och "ojjade" sig. Min kollega frågade då om han hade slagit sig i huvudet. Svaret blev att hans fru hade slagit honom i huvudet med en fönsterbräda! På frågan "varför det?" blev svaret (håll i er) "Jag satte på dotterns kompis, och när vi höll på att gnugga där som bäst kom frugan in och skrek "VAD HÅLLER DU PÅ MED?????" och dum som jag var så kom jag inte på något bättre svar än "Vad ser det ut som?" (kollegan inflikar att mannen nog hade rätt, det var kanske inte helt rätt svar) så då dängde hon till mig...trodde ju aldrig man skulle få chansen att sätta på en 22-åring igen, klart man tar gör det när man kan! Hade ju aldrig trott att frugan skulle komma in..."


SÅ NU VET NI! Ska ni göra nåt sånt så se i alla fall till att inte bli påkomna för det kan göra ONT! Det jag undrar mest över är om hon verkligen slet loss en fönsterbräda från väggen eller om den bara stod där o väntade? *ASG*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards