www.nukutvi.se

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Kicki - 14 mars 2012 21:00

Nu har jag tryckt på knappen! En ny dator är beställd och denna gamla trotjänare ska efter 4 års trogen tjänst få göra en liten pojke väldigt,väldigt glad (hoppas vi). Det blir en sån här: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=7182949, dvs. en budgetversion, men den kommer nog att fungera bra till allting jag behöver göra, dessutom är den liten och smidig så den kan åka medmig på bussen när jag fortsätter skriva på min bok.


Giela och jag har nyss varit ute på promenad. Eftersom hon nästan är helt urfälld och det är -7 grader ute (och jag har nya täcken) så fick hon täcke på sig innan vi gick ut. Hennes täcke kommer nog imorgon, så det hon fick ta nu var 63cm, dvs. lagom till Mintu. Täcket var ganska stort att promenera i och halkade mest på sniskan över rumpan. Tant såg i alla fall glad ut och nosade och pinkade sådet stod härliga till. Tyvärr är vägarna rätt isiga nu och en gång ramlade hon rakt på lilla hakan...Lilltanten min! 

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards