www.nukutvi.se

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Kicki - 20 maj 2010 19:19

Medan grillen blev grillbar passade jag på att fota lite på hundarna i hundgården samt några av våra hästgrannar.


SnyggMintu!


Kaela är enormt gosig och vill helst vara nära för jämnan! Eftersom jag hade kontorskläder med kjol mm ville jag inte gå in (Mintu och Kaela är lite hoppiga när de är glada) utan Kaela stod och strööök sig mot gallret istället...

  


Mintu! Kring 26 grader varmt idag och oj vad det har grönskat! På mindre än en vecka har det hänt enormt mycket!


Hela gänget, Rossi, Giela, Silva och i hundgården närmast, Kaela, Mintu och Gakkons huvud. Tyvärr är alla ur fokus men söta ändå!



Fina tjejen!


Nu blir det hästar!

Tog mest testkort o insåg att det var svårare än jag tänkt mig, men fina är de! Har ingen aning om vad de heter eller nåt sånt. Fick dock fototillåtelse av ägarna så de inte ska undra varför nån springer runt kring hagarna deras...




Huuuur söt får man bli?


Mörk häst och blixt är en bra kombination!



Nu ska här diskas och packas....men var är min ork? Jag verkar ha tappat den...hmm...




Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards