www.nukutvi.se

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Kicki - 18 maj 2010 21:41

Idag efter jobbet fixade jag Lars födelsedagspresent, men småsynsk som han är verkar han redan ha avslöjat vad det är! Jag fattar inte hur han gör det!!!  


Sen bestämde Veronica o jag träff vid ICA Supermarket för att gå en liten city walk. Det är tredje veckan i rad vi lyckas med det! Som gamla tider när vi bodde grannar i stan men då gick vi några timmar nästan varje dag tillsammans! Efter mycket tankearbete beslöt vi att ta med småkillarna Mintu och Nooki (kullbröder). Ingen av dem kan gå i koppel bra och de är inte direkt stadsvana, så vi vara beredda på ALLT!


Dock gick det så himla bra, med midjebälte gick de rätt fint och de brydde sig inte direkt om varken mötande hundar, cyklar eller folk. Så himla trevliga och lättsamma hundar! Vi promenerade i 1,5 timme och träffade en kompis med familj+hund på vägen hem! Kul! Mintu och Nooki har ju inte setts så mycket på sistone men de var kompisar ganska direkt och såg ut att trivas helt avslappnat i varandras sällskap - skönt - sånt är ju inte självklart när de är 15 månader gamla.


Efter lite gos med de andra i hundgården är det nu dags att sova....Zzzzz....   

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards