www.nukutvi.se

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Kicki - 3 december 2009 19:25

Igår när jag var i skolan ringde Veronica och undrade om jag inte var sugen på att köra storspann i fullmånens sken. Kvällen var egentligen fullbokad men vi skippade bollcoren för att hinna med innan vi åkte hem till Veronica för att fira hennes sambo Anders födelsedag i efterskott. Vi jäktade iväg till Unbyn med 11 hundar och fick en riktigt mysig tur.


Paus


Veronicas pannlampa lyser ikapp med månen


Nu har vi haft en heldag i skolan och bland annat trixat lite med elmotorer och använt en motor som generator för att få en lampa att lysa. Kul! =D


Nu väntar lite mer studier medan hundarna slappar inne. De har dragit 3 dagar i rad så nu blir det vila idag och imorgon, lördag åker vi till Auktsjaur på dragträff och det kommer nog bli en heldag för både dem och oss - kul! Nu ska jag dyka ner i min elbok, ha det gott!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards