www.nukutvi.se

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Kicki - 1 december 2009 11:28

Snön som kom igår ligger kvar alldeles mjuk och puffig...=) Fick till o med skotta imorse! =) Hundarna är ute i hundgården och ser lite extra glada ut, de har fått lite julpynt! =) Har pyntat lite här inne, städat, mm o sen var tiden slut...dags att äta lunch och åka till skolan - och inte har jag hunnit arbeta mig fram till läxböckerna heller! Hmm...Nåja, är rätt klart ute nu och månen är full så jag laddar inför en slädtur ikväll. Det är så otroligt tråkigt att det inte går att fota och visa hur vackert det är, för det är magiskt! Man behöver ingen pannlampa för månen lyser så starkt, det vackraste som finns att dela detta med sina älskade hundar! Först blir det i alla fall skolan samt att hämta 200 kg Fodax ungefär. Som tur är så är min rygg gladare nu igen, så det ska nog gå bra. Be back 2night!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards