www.nukutvi.se

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Kicki - 27 november 2009 17:59

Sådär! Nu sitter jag i soffan hemma hos Anders och Veronica o för tillfället delar jag den med Silva, Gakkon och Rossi. Nooki står och tittar på lite. 10 hundar här inne och så "stackars" Mintu och Kaela i hundgården bredvid den som hör ihop med huset. De lät allt lite ledsna, men det får de lov att överleva! Kaela är lite för ny i gänget för att jag som ensam person ska vilja släppa ihop alla 12, och Mintu och Nooki verkar vara lite hormonstinna just nu så det är nog rätt praktiskt att Mintu är där ute också. Jag tror inte det skulle hända nånting för både hon o alla andra är snälla men det är dumt att chansa i onödan. Nu får de lära känna varandra mer under helgen genom gallret mellan hundgårdarna istället.


Allt är lugnt och stilla o världens snällaste hundägaresomlejthundvakt har lämnat frukt, godis, chips o en massa lyx till mig! *like* Ska ta hand om hundgänget till på söndag o bara ta det lugnt o gosa med dem. Tänkte hinna plugga lite el också. Tänk att man kan kasta ihop 10 hundar från två olika familjer och så är allting ändå så lugnt och stilla...duktiga de är! =) Imorgon tänkte jag försöka fota allihop, nu är det för mörkt!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards