www.nukutvi.se

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Kicki - 17 november 2009 22:52

Tövädret har slagit till igen o ska tydligen hålla i sig hela helgen...=(  Har regnat några dagar till och från och slädföret är BORTA! Dessutom är det lite svårt att barmarksträna den här tiden eftersom många av vägarna är isiga. Ska göra ett försök med småttingarna imorgon i alla fall så de får springa av sig. Längtar tills det ser ut så här!



På fredag verkar det som att vi ska hämta Kaela, Silvas syster. Vi ska få låna henne i vinter av supersnälle Tomas (om allting nu bara fungerar med de andra hundarna osv) eftersom Gakkon inte kan vara med i vinter pga sin skada (i alla fall inte på flera månader), och spannet förlorat en stor del erfarenhet där. Supersnällt! Blir jättespännande och jag hoppas att allting kommer att funka bra. Nu ska jag mata mina små vänner och sen tänker vi sova och glömma slask och elände!



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards