www.nukutvi.se

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Kicki - 3 november 2009 18:59

Nu har plusgraderna slagit till på riktigt! Gräsmattan känns inte ens hård och frusen längre utan allting tinar och slaskar för fullt...=( Tråkigt! Plötsligt kändes vintern ännu längre bort!Finns knappt en millimeter is/snö kvar på tomten ens! =( Igår åkte jag och Veronica (med Miksi och Gakkon) till Luleå och hälsade på en kompis som flyttat dit, supercentralt! Ovanpå Strandgallerian kan man säga...tror aldrig jag kännt nån som bott så centralt innan! *s*


Idag har hundarna tagit det lugnt och jag har pluggat el och gjort prov på eftermiddagen. Giela, Rossi och Silva är helt galna nu! De höglöper allihop och juckar på varandra kors och tvärs hela dagarna...sen sover de mycket gott när de kommer in...tokar! Och VAD SKA GRANNARNA TRO? Det ser ju inte klokt ut...Mintu verkar iaf ha tappat intresset lite för dem nu och tycker att Gakkon är sötast av alla. Nu ska jag kika igenom lite bilder och se om där finns nånting som kan passa i en vinterbroschyr för Boden, och sen blir det lite FF7. Ha det gott!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards