www.nukutvi.se

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Kicki - 23 maj 2011 20:42

Idag var jag trött, och många med mig märkte jag! Vi spenderade dagen på kraftstationen i Stensele och stod till stor del ute i regnet, men det var roligt ändå! När vi åkte hemåt hade det äntligen slutat regna, men himlen såg mörk ut så vi vågade oss inte ut på några långa äventyr. Istället blev det hjärngympa ute i rastgården. Tanken var först att klickerträna med hela middagen för hundarna, men om 5 hundar ska få varje matkula en och en... så hinner matte bli trött först! Som tur var verkade hundarna bli trötta ungefär när jag själv blev det, så de sista bitarna fick de söka ut på gräsmattan tillsammans istället.


Rossi tränade på att gå runt mig, samt att sitta vackert. Hon har verkligen kommit igång! Mintu lärde sig att visa en plastburk, Kaela fick träna på ligg och lite annat, Giela gjorde en hel kavalkad av konster, och Silva fick inte bara klickerträna utan lite egen lektid med matte också. Hon hade hunnit bli lite trött så hon gick inte igång riktigt, men vi hade roligt ändå. Ska försöka filma henne när hon är som mest tokig i leken nån dag, hon är verkligen rolig då. *hihi*

 


Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards