www.nukutvi.se

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Kicki - 15 maj 2011 22:29

Idag, lagom till en sen middag, kom jag och hundarna till Blaiken igen. Imorgon fortsätter praktiken på Vattenfall som vanligt. En rolig sak med att bo vid en reglerad sjö är att man under några veckor i maj (ungefär) kan vara ute på sjöbotten och vandra. Pappa, jag, Rossi och Giela gick en liten kvällspromenad ute på det som senare kan ligga upp till flera meter  under vattenytan... mysigt och roligt att balansera på stenarna, större delen av sjöbotten är bara sten och igen sand.



Igår kväll grillade vi hos Linda och hälsade på hennes fina hundar, bland annat två mycket fina hundar som söker nytt hem. Mina hundar blev som vanligt väldigt glada över att få leka i hennes stora fina rastgård, och Giela blev lite kär i 6 månader gamla border collie-korsningen Emil. De lekte så sött ihop tills de andra marodörerna kom rusande... Flera stycken har börjat fälla nu så inatt sover hela gänget ute, imorgon ska det klippas klor och borstas bort hår. *ujuj*

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards