www.nukutvi.se

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Kicki - 14 maj 2011 11:29

Den här veckan har hundarna varit hemma med husse, medan jag har varit i Göteborg med klassen och ett gäng till, på Elfack-mässa. Vi har haft det riktigt trevligt, både på mässan och utanför, och i Göteborg var det ju sommar! Helt galet!


Med mig hade jag en bok som jag köpte på vinst och förlust tidigare i våras. Jag skulle köpa "The Speed Mushing Manual" av Jim Welch, och hittade även denna så den fick följa med hem. Jag började läsa på flyget ner till Göteborg och vips var jag fast! "My lead dog was a lesbian" är historien om Brian Patrick O'Donoghue och hans första Iditarod, skriven med självdistans, humor och mycket värme. När jag läste glömde jag helt att det faktiskt var sommar ute, och oooj vad sugen man blev på långa slädäventyr med bästa vännerna. Läs den! Titeln må vara underlig men boken är underbar!

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0679764119


Nu väntar hundarna på lite aktivering och sen ikväll ska vi iväg till bästa Linda och grilla! Mums! Ha en bra dag alla!



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards