www.nukutvi.se

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Kicki - 21 september 2010 08:06

Igår kväll var jag sååå trött men jag tvingade mig själv att gå ut och ta Mintu på cykeltur. Han skötte sig så himla bra och som vanligt kändes det helt underbart när man väl kommit sig ut! Han har inte gått så mycket helt själv förut men jobbade hårt hela vägen och svängde jättefint vare sig vi var på en väg eller inte. Duktiga älsklingen! Däremot envisas han fortfarande med att använda underliga gångarter och det känns som att det är dags att inte bara låta en veterinär kika, utan även en sjukgymnast.


Vi såg en älg som stod länge och titta på oss, eller nja, jag såg älgen men Mintu såg ingenting! Gulligt! Sen blev det promenad på stan med Veronica, Silva och Kaela, jättekul som vanligt och småtjejerna verkade trivas. Nu - skola!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards