www.nukutvi.se

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Kicki - 26 augusti 2010 22:45

...jo precis så känns det just nu! Jag känner mig trött och sliten och ineffektiv vilket inte gör saken bättre heller! Har tusen saker som borde vara gjorda men det mest akuta är fixat och sen är det bara att beta av.


Ett av de senaste projekten var ju ute i hundrummet i garaget. Mintu följdemig mycket nyfiket!


Sen kom han dit in och satt mitt på golvet och bara tittade...nyheten är alltså att hönsnätet bytts ut mot riktigt nät för att vara Mintu- och Kaelasäkert. Har även plockat bort lite lösa föremål, förstärkt lister osv.


Silva hade idag bestämt att det var mest synd om henne och att hon INTE klarade av att gå in genom luckan...omöjligt! Så hon satt där ute och såg ynklig ut i hopp om att nån matte skulle förbarma sig. Tyvärr för henne, så vet jag ju att hon KAN gå in genom luckan om hon vill...


Hade börjat bli mörkt innan jag var klart men så här blev det. Ska fästa nätet snyggare längst upp bara, nu blev det plankor eftersom nätet inte räckte och lite speciallösningar, men så länge det håller och funkar är det ju det viktigaste!


Medan jag byggde låg Mintu och Silva tillsammans ute i vindskyddet och sökte efter roliga saker i den nya halmen. Sötisar!


Slutligen en bild på min älsklings projekt nere i källaren! Stora rummet där nere har fått golv och börjat inredas till RC-rum...blir riktigt coolt! Eller vad sägs om detta som start? Och JA alla priserna är hans, säcken med plaketter har han kastat. Bilarna på bilden är alltså vintage-bilar av mer eller mindre udda modeller som såldes för 15 år sen eller nåt sånt. Några är sjukt söta!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards