www.nukutvi.se

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Kicki - 12 augusti 2010 07:16

Imorse vaknade jag av nån hund som skällde och insåg att det var dags att stiga upp alldeles för snart. Regn ute dessutom!   Klädde på mig, fixade ihop grejorna för dagen, matade Gakkon och Rossi (vid det här laget har alltid hundarna där ute vaknat och kikar in genom köksfönstret), och gick sen ut med mathinken till utehundarna.


Döm om min förvåning när jag fick se 4 hårt sovande sötnosar, Mintu och Kaela tätt ihoprullade i sitt vindskydd och Giela och Silva i sitt. =) Så himla söta! Jag gick fram till matskålarna och började hälla upp och då vaknade Giela. Sen öppnade Mintu sitt ena öga och såg smått förvånad ut över att se mig där. Kaela såg jättetrött ut...  


Inte ofta man får stealtha sig på hundarna så där! Gårdagens aktiviteter var ju inget speciellt egentligen (händer inte varje dag men några dagar i veckan iaf) men tydligen blev alla trötta, och så dövas ju alla ljud av regnet också.


Älskade små sötisar!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards