www.nukutvi.se

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Kicki - 12 december 2010 10:18

Från igår till idag har jag varit hundvakt åt Veronicas 6 hundar, och bott hemma hos dem med mina 6. Nu är alla vakna och har fått frukost och har rastat sig, så vi känner lugnet en stund. Kallt ute idag igen.. =( Hundarna tokslappar och Kaela lyckades imorse med konststycket att uppta en hel tältsäng helt själv! Hon är inte så stor men sträckte ut sig allt vad som gick!


Mintu fick lite nya war scars igår. Jag tror att han gick för nära Sälkas osynliga låtsasvalpar (hon är skendräktig) som tydligen hade flyttat ut i hundgården (hon har dem annars på sängen just nu), för plötsligt hördes tumult där ute och när jag tittade ut kom Mintu lommande och såg lite ledsen ut. Kikade lite snabbt men hittade inga skador då, men i efterhand hade han två rivsår på sidan av nosen där pälsen är borta. Så jag gissar att de inte syntes riktigt första gången jag tittade helt enkelt.


Annars är allting lugnt och stilla och vi myser mest och smälter maten. Over and out!


Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards