www.nukutvi.se

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Kicki - 19 oktober 2010 22:04

Hemsidan ska få en ansiktslyftning och därför ska även bloggen byta färger. Testar lite olika inställningar just nu så om du precis kikat in och allting ser underligt ut...håll ut! Ordningen återkommer!

Av Kicki - 19 oktober 2010 17:21

Imorse körde vi iväg ett släp + ett Caddyskåp fullt med skrot och skräp. Härligt! Lovade att lägga in lite bilder på hur Caddyn ser ut inuti, och de kommer här:


Förarhytten, gott om plats så länge man inte är så lång. Min vän som är nära 2m lång hade rejäla problem att rymmas...Finns lite utrymme för grejor bakom stolarna som går att vika fram ryggstödet på. För mig på lagoma 165 är den perfekt!


Min lilla ledarhund (och doftdjävulen bredvid) som alltid styr oss rätt!


Bak i skåpet!



Ordningen återställd! =) Riktigt mysigt för hundarna att ligga på halm där bak men aningen dammigt blir det faktiskt där framme.


Fyllde även på halm i några av kojorna och direkt ville 4 ivriga hundar hjälpa till väldigt mycket! Helst genom att stå PÅ halmen samtidigt som jag försökte fördela den...


Mintu! Beauty AND brains!


Jag + Rossi, Mintu och Kaela. Gillade Kaelas min, hon slickar sig nog om munnen egentligen, men på bild såg det ju lite roligt ut...såg inte minen förrän jag tittade på kortet...*s*


Sen fick Rossi träffa sin nya kompis Boss! Han är ungefär lika gammal som Mintu (1,5 år) och hänger på våran gata en hel del. Först skällde hon ut honom och var lätt tveksam till att det kunde vara en vettig bekantskap (mes som hon är).


Sen efter en liten bits koppelpromenad fick de springa lösa och leka och vips var de bästisar och bundisar! Jihooo! Han gillade liksom henne att leka lite tufft och springa i vatten! Yay!


Nu väntar middag och sen ska Giela och Gakkon få sig en rejäl promenad, och så blir det ett djupdyk ner i dioder och transistorer också. Imorgon eftermiddag blir det dragträff med Yvonne, Veronica och Linda, blir riktigt skoj! *längtar*








Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards