www.nukutvi.se

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Kicki - 6 oktober 2010 17:56

Imorse när klockan ringde 07.30 studsade jag upp ur sängen skrikade och var HELT säker på att jag försovit mig och att vi skulle vara i Luleå 08.15 När jag kom på att vi började först 10.00 var jag så klarvaken att jag inte ens ville snooza och klädde på mig för morgonens promenad med Giela och Gakkon.


2 nyvakna tanter


Vi gick ungefär en timme i lagom temperatur och bara myste.


Här ute på ån går det snart en skoterled och just här till vänster böjer ån i en tvär sväng där släden alltid sladdar... =)


Snart hemma! På det här villakvarteret såg vi en rätt cool röd bil...=)


Har krattat bort alla löv från hundgårdarna (nåja, inte alla men nästan!) och det syns verkligen att de uppskattar möjligheten att få gräva...Funderar för övrigt på att ge Mintu en pinksten även i andra hundgården för där pinkar han på kojorna och ibland hittar han ingången...*litet blä*


Skola idag och nu äter hundarna älgben. Måste få undan lite så att Fodaxen som kommer nästa vecka ryms. Själv ska jag försöka sätta mig och plugga lite imaginära tal och trigonimetriska funktioner inför morgondagens drabbning med Åke. Riktigt kul men Kicki är lite trött...



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards