www.nukutvi.se

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Kicki - 22 februari 2009 18:36

Vilken underbar daaaaag! Mitt på dagen körde V och jag en härlig tur längs jättemysiga spår uppe kring Norra Bredåker med 8 hundar, jyckarna var underligt nog inte jättetaggade och Kenai spydde vatten två gånger, så vi vände lite tidigare än tänkt, men annars blev alla glada och nöjda. Tog en massa kort men minneskortet strular...*huga* Ska se om jag får liv i dem eller inte.


Sen var jag iväg till miniracingbanan och körde min lilla 1:18, det är sjukt kul! Nu har min bil börjat gå riktigt bra, min käre älskling har fixat sen då att den är mycket väl inställd och lättkört - jätteskoj! Idag gjorde jag stora framsteg i min körning och fick verkligen flyt lite här och där, vilken cool känsla!


Sen jäktade jag iväg till bollcore-träningen, den är sååå bra! Jättebra träning för rygg, balans och "inre" styrka i kroppen, jättekul det med! Så nu har jag haft en heldag med bara roliga saker att göra, ska äta lite och sen väntar sängen på mig, så att jag får göra min andra favorithobby - att sova! *s*


Yes nu gick bilderna att rädda - de kommer några strax!


[21.02]


Nu kommer det lite bilder, fick lite vattendroppar på linsen av all snö så de är lite suddigt här o var, men de är ju rätt söta ändå.



Vårt lilla gäng



Riktigt fina spår där uppe i snöskotermeckat!



Ett gäng glada hundar drar iväg med bromsat släde när de ska stå still, men söta är de ju!!



Gakkon och Flinga!



Så här såg det ut när V körde ifrån mig en gång! Jag tog kortet som bevis medans jag sprang för att hinna ikapp släden! Ja det är sant!!! Men som nu ser är hon en äkta gentlekvinna och bromsar så att jag ska ha en chans!



Suddiga Gakkon och Sälka.



Snart hemma igen.


Nu blir det te och mackor, lev väl!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards