www.nukutvi.se

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Kicki - 28 februari 2009 18:39

Har just varit ute på en härlig promenad med min granne Petra och hennes två hundar samt hennes daghund, som är dotter till en av hennes egna hundar. Jag hade med mig Silva och Rossi och det blev precis lagom jobbigt så det räckte gott o väl! G&G ska få en egen promenad på en stund. Superbra fotoväder så det klickade kors och tvärs, här kommer lite av resultatet:



Dagens promenadgäng



Molly och Silva vill ha samma pinne!



Molly, Rossi och Navajas



Superväder!



Ronja och dottern Navajas



Molly, Rossi och Silva




Bus i solen



Söta söta lilla Navajas



Rossis berömda undanmanöver



Yiiihaaaaa!!!



Molly och Rossi springer



Kom igen syrran - vi leeeeeker!!!



Molly



Petra fotar



Suddig men väldigt söt och med sööööt skugga




Crazy Hilva!



Molly och hennes trogna följeslagare Navajas!



Snabb som vinden!



Samlade händelser på bild


Nu ska G&G få komma ut och promenera lite. Ha en bra dag alla!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards