www.nukutvi.se

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Kicki - 21 februari 2009 18:35

Pissdag! Bokstavligt talat! Jobbade 12-19, fick komma ut tidigare och stressa iväg, sen pissade en av kunderna i bilen, när vi städat bort det och skulle torka sätet med stolsvärmen så började det lukta bränt och ryka, så antagligen gick stolsvärmen sönder, bilen är ny och har gått 700 mil ungefär... Sen hängde sig taxametern så jag missade några körningar (händer 1-2 gånger om året kanske med de flesta bilar) och dagen avslutades med en rejält full kvinna som tog tusen år på sig att komma fram till (efter att hon slängt ut skräp och cigg i halva bilen i jakt på sin plånbok) att någon "stulit hennes plånbok på Frasses"så jag fick inga pengar...SÅ LESS!!! Men imorse såg jag sista avsnittet av "Toughest race on Earth" och det var sååå bra, och så körde jag en underbar slädtur med 3 duktiga hundar, och nu ska jag ha en skön slapparkväll...Things van only get better!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards