www.nukutvi.se

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Kicki - 3 februari 2009 18:18

[10.17]


Efter en lite för sen kväll igår hade jag svååårt att ta mig upp imorse men Silva är jättebra på det sättet, hon sover inte vidare som alla andra utan ber en faktiskt lite snällt att STIGA UPP! Körde en liten slädtur på en timme här i Vittjärv och det blir en underbart vacker dag idag kan jag säga! Idag funkade allt perfekt, enda trasslet var när vi mötte en gammal man med hund i skogen och Gakkon fick fnatt (hoppas det var tillfälligt) och ville gå fram till hunden istället för att fortsätta i spåret, knäppis! Silva svängde från spåret ut i snön på isen hur fint som helst och drog faktiskt med sig sega Gakkon, vid en annan passade skulle vi rakt fram över en liten skogsväg men Gakkon vildhjärna valde höger, då drog Silva med sig Gakkon åt rätt håll istället, tufft att ha det självförtroendet redan som 9-månaders lillfjant! Superhärligt! Nu ska här ätas, dammsugas, diskas och allt samtidigt på mindre än en timme...hmmm..jo maten ska lagas också. Slänger in lite bilder, älskar speciellt den sista, Gakkon är så söt ibland!








Hemma igen med frost i skägget.


Ha en bra dag alla, strax kallar jobbet!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards