www.nukutvi.se

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Kicki - 29 september 2011 20:09

Den här veckan har varit riktigt hektisk! Förutom skola och hundgårdsbygge (nu är det nääästan klart, beboeligt men lite småfix kvar) så har vi firat en superkompis som fyllt år, och ätit tjejmiddag med en superkompis som ska flytta långt härifrån... =(  Bägge delarna var väldigt trevligt i alla fall! Igår körde jag en sväng med hundarna och allting gick bra för hundarna, värre var det med bilen och mig! Jag försökte gena under en nedfallen tall och knäckte några balkar under biltaket när jag klättrade upp där för att dra tallen över bilen, dessutom stack jag tallbarr rakt i ögat och var halvblind resten av kvällen. Hmm... en del saker känns som bra idéer ända tills man gjort dem! Hundarna blev i alla fall nöjda och trötta och törstiga!




Här söker några av hundarna godis i den nyutbyggda hundgården. Mums! När solen går ner sådär fint så har de ganska fin utsikt från sin hundgård! Imorgon packar jag in mig i en bil och åker till Kiruna med min vän Linda (och fler vänner som kommer i andra bilar) för att besöka Slädhundsseminariet i Kiruna! Vi var dit för 2 år sen när det var senast, och det var riktigt bra och givande! Nu är det dags igen och just nu laddar jag batterier till pannlampan, söker tält och så laddas förstås kamerabatterierna! Blir nog en toppenhelg!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards