www.nukutvi.se

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Kicki - 8 september 2011 21:24

Nu under kvällen har vi kört lite klickerträning och nog får man skratta ofta åt små toktrollen! Giela satte en Frolic i halsen och hostade upp den mitt under ett moment en stund senare så den åkte iväg som en projektil. Lite gulligt var det allt. Silva ÄR lite fin i kanten och att gå i gräset där det är blött och andra har bajsat (även om detär bortplockad) är tydligen under hennes värdighet... Hon har 100% bollfokus men sätter sin egen renhet allra först. Kastar matte längre så går hon en runda kring stängslet istället och springer på brädorna som ligger där.



Giela tokade sig som vanligt. Filmen här är INTE ett exempel på bra hundträning eller nåt sånt, men hon är ganska söt ändå, lilla tant Giela. Hon fyller 11 år om bara några få dagar.



Nalle älskar att träna och han ser så söt ut när han är helt fokuserad och vill försöka förstå allt man vill att han ska göra:



Nu väntar snart sängen...först ska jag ringa min älskling - idag firar vi 9 år tillsammans och imorgon kommer han äntligen hit! =)

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards