www.nukutvi.se

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Kicki - 7 juni 2011 20:04

Idag efter jobb och middag så var jag jättetrött och tog en liten tupplur. Efter tuppluren vaknade jag och kände ett stort behov av att promenera med alla hundarna, men jag var sååå trött... Det hade ju regnat och åskat delar av eftermiddagen men just då såg vädret riktigt lugnt och fint ut. Latmasken tog i alla fall överhanden och hundarna fick söka godis och göra lite tricks... himla tur det! En halvtimme senare kom ett nytt åskväder och regnet bara vräkte ner. Glad att jag var lat. Tur att man kan ha roligt tillsammans ändå!


Vi tränar på att lyssna rätt på ord. Just nu använder jag olika tonfall ännu för att vara lite tydligare, så vi har lite kvar att jobba på. Rossi väljer som vanligt att ta panelhöneplatsen (om sån finns) och inte trängas längst fram...

 



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards