www.nukutvi.se

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Kicki - 12 mars 2013 07:18

Igår kväll skulle Giela och jag promenera på stan men vårt första promenadsällskap fick ställa in pga förkylning. När vi sen började gå kände jag att jag hade för lite kläder med mig och började känna mig kall, så jag ringde Veronica och frågade om hon och Flinga ville ha besök av oss istället när promenaden inte blev av.

Först fick Giela träffa sin favorit rottisen Szune mitt i stan och sen berättade jag för henne att vi skulle träffa Flinga. Hon blev förstås jätteglad och sen behövde jag bara följa efter henne, tant hade bråttom och småsprang fram genom Boden och ledde oss precis fram till portuppgången där Flinga bor. Det är en promenad på ett par minuter och Giela gick verkligen rakaste vägen. Jag trodde faktiskt inte att hon hittade så bra på stan för annars när man går så verkar hon ju mest bry sig om lukter och kissfläckar, men hur man hittar hem till Flinga vet hon tydligen.



Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards