www.nukutvi.se

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Kicki - 7 mars 2013 06:45

Susanne som hälsade på oss i söndags ihop med sin familj skickade några jättefina bilder på hundarna och tre unga "mushers" som  fick prova att åka/köra hundspann. Alltid lika roligt att se bilder som någon annan tagit och att få se alla glada hundansikten framifrån och inte bara hundrumpor... se och njut! Tack Susanne för de fina bilderna!









För ett par dagar sen fick jag dessutom en jättebra idé här i bloggen när någon ville att jag skulle göra personliga filmer för hundarna som visar deras personligheter och egenheter. Tyckte det lät superskoj! Arbetet är igång men det kommer nog att ta lite tid och beroende på vad jag får på film får vi se vilken hund som först får sin film publicerad. Förhoppningsvis dyker det alltså upp lite såna filmer här i bloggen och på hemsidan framöver, först måste vi nästan hinna ha både lite vinter och lite sommar om allt roligt ska kunna fångas på bild.

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards