www.nukutvi.se

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Kicki - 7 juli 2010 22:38

Nu ikväll efter jobbet hade vi rastgårdsdate hos Veronica, men jag ljög lite nyss, det var bara 11 hundar för Sälka ville inte vara där med oss. Först lite bilder från förra helgen:


Silva på Boden Alive - yeah!


Min älskling och min älskling!


Nu kommer bilder från rastgårdsdaten!


Vackra Kenai!


Hans vackra bror Kodiak!


Även Miksi sprang för oss idag!


Kodiak gör en rolig min när han springer bakom Silva och Kaela.


Kaela!


Kaela igen!


Mintus bror Nooki!


För var gång vi har rastgårdsdate går allting lugnare och bättre till, och nu börjar det kännas riktigt avslappnat egentligen - kul! Dessutom har vi ju alltid en massa saker att surra om!


Sen åkte Lars och jag till Yvonne och Fredrik för att surra och titta på valparna som Atena fått! 7 stycken 2 veckor gamla tikar som var vansinnigt söta men NEJ jag ska inte ha nån! Dock måste man hälsa på och titta och pussa när nån man känner får småttingar.


Hela gänget samlat, gullisar!


Sjukt söt man kan vara!


Nu ska jag sova så man orkar med arbetsdagen på tvätten imorgon. Har kommit på att jag trivs med kabelstegar - älskar dem! Vilka underbara saker de är, vill jobba med såna! *s* Gonatt!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards