www.nukutvi.se

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Kicki - 14 september 2009 21:33

Imorse kände jag mig sjuklig, huvudvärk och lite feber...huu...kring lunch tog vi oss iväg till Lars föräldrar för att duscha (har ju ingen dusch hemma ännu men snaaaart är badrummet klart) och var in till stan o lämnade igen ett PSP vi lånat till en kompis, samt hämtade ut Lars eget PSP på bussgods...jag kände mig smått färdig...kom hem...och vips så kom energin! Var ute i skogen med Mintu, Silva och Rossi och busade och lekte en stund och sen kände jag mig pigg! De är så himla söta och mysiga och jag fotade lite lagom men inget blev bra...så det slipper ni se! Nördade lite vid datorn och sen kom stora energiansamlingen! Dammsög, tvättade, vek kläder, skurade väggar, skurade köksluckor, vattnade blommorna (oj...det var många veckor sen sist...), dammtorkade... vet inte riktigt hur det gick till men nu är allt klart! Förutom disken som min älskling håller på med för varmvattnet tog slut. Känner mig pigg och ganska frisk! *jihoo jihoo jihoo* Träffade min gulliga granne på vägen hem och hon sa att hon aldrig hörde ett ljud från mina hundar i stort sett...tur att jag har så snälla grannar! Själv tycker jag att de lever om en del ibland (leker/skäller eller skäller på nån ful hund ute på vägen eller gnäller (Mintu)) men det verkar ju som att det mesta bara är vi som hör...tur! Måste ännu en gång uttrycka min kärlek till Mintu! Han är så himla cool och en sån otroligt mysig kille. Känns som att han är betydligt mer än 6 månader på nåt sätt... åh vad jag är glad att han finns hos oss! Näe, nu ska jag belöna mig själv med att spela en massa FF7... see ya!

Presentation


Jag heter Kicki och bor med mina 7 draghundar och sambo utanför Boden. Vi lever för draget och underbara äventyr tillsammans!

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards